1 декември 2008 г.

мрън мрън

ииии, пак 'пораствам'. Та, този уикенд за нас беше дълъг, но аз не го усетих особено, защото имам голям блокаж от неща за довършване. Това е по няколко причини: 1. Семестърът скоро свършва, и има разни изпити и доклади и тн.; 2. Наскоро реших да разширя обхвата на програмите и университетите в които да подавам документи, и някои от сроковете са неочаквано скоро (например днес). 3. Имаше някакъв гаф с една от програмите, която всъщност си е за платена работа за една година, тъй като е само по номинация и не огласяват формулярите за подаване на документи. Е, една жена тук в университета е тартор на подобни неща, но тя по някакъв начин не ми ги прати преди един месец, когато ги е получила. За щастие изискванията не са свръхестествени, но все пак и там трябва да ги впечатля с писане, и то от като за много взискателен калибър. 4. Опитвам се да си уредя нещата за Брюксел. Миналата седмица направих пробив, и получих обещание от една жена в ЕК, но от Дирекроратът който най-силно ме вълнува. Но това е нормално... 5. Започвам да се чудя кои от идеите за сватбата можем да отмахнем, защото просто не ми е ясно кой ще ги организира всички тези неща . Както с тази мини-ваканция, която прекарах в писане, по Коледа най-вече ще се занимаваме с планиране на сватба.

Но, все пак идат празници и аз не унивам. Много подходящо, Тад ми подари звукоизолиращи слушалки. Направо се преродих, иначе не мога много да си слушкам музика защото с кьопавото дясно ухо външния шум ме кара много да усилвам звука, и след звестно време става много некомфортно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар