29 септември 2010 г.

Септември ще бъде.... вече няма да бъде

Вече мина седмица 5 от семестъра (78 дни до идването на Тад), месеца свърши, а на мен така не ми се иска да става студено. Не знам как точно ще се отопляваме в новото жилище - предполагам с радиатори, - но освен това неизвестно съм много по-доволна тук. Кварталът е направо супер и не ми отнема по-дълго да стигна до университета, както предполагах. Имаме и много приятна тераса от задна страна на къщата, но в момента е неизползваема, защото върлуват рояци изключително хищни комари. По-многобройни и безмилостни ми се струват дори от тези на Атолука, а иначе са тъмно черни с малки бели точки по краката.


Вчера цял ден валя проливен дъжд, явно есента настъпва. Това доста ме разтревожи, тъй като бях в университета през целия ден, а наскоро разбрах че миналата година стаята ми се е наводнявала. Но за щастие след това са сложили помпа, която успешно удържа на вчерашните необичайно силни валежи. Дано и занапред се справя така добре.

Вчера освен това беседвах с Хосе Мария Азнар, бивш премиер на Испания (той беше гост на курса по Анализ на Политически Рискове) относно интеграцията в Европа и какво е споделил той с Бойко при срещата им наскоро относно начините за успешно усвояване на Еврофондовете. По негови думи, през неговия мандат Испания е усвоила 98% от своите Евро-пари, а България в момента е на около 1% усвояване - явно има много какво да се научи от техния пример. Азнар освен това изказа доста любопитни чувства отнсно ролята на монархията в Испания, не само като директен политически участник, но и като символ на историческа продължителност, който отличава страната (особено от Франция :Р ).

Сега е време да започна да си пиша анализа на политически рискове №1 и други подбни задания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар