25 октомври 2010 г.

колко ненадейно!

Тази седмица неочаквано си смених темата на дипломната работа. Да, малко е късно може би, но ръководителят ми не се опъна много. Новата е същата като старата, тоест онази другата още от предишния университет.

Защо така стана? Ами правителството на Непал беше във ваканция прекалено дълго и не знам кога щях да се докопам до материалите, а освен това щеше да се наложи да платя за да ползвам техните данни (които са от 2003/4). Но най-вече, защото това забавяне ме накара да помисля сериозно за модела, с който щях да работя (това е общо казано математически изразената хипотеза), и се натъкнах на много потенциални проблеми. Междувременно четох един НАучен труДЬ по сегашната ми тема и той така ме развълнува, че реших да го пресъздам с по-нови данни. надявам се да да от 2010, но може да се наложи да ползвам от 2008. Както и да е, за това тепърва ще има да говорим.

А пък днес, понеже беше слънчев, чуден ден, толкова ми писна да седя вкъщи и да пиша един определен доклад, че отидох да потичам 11 километра. Обикновено тичам по-кратки разстояния, защото предпочитам да ми отнема по-малко то час, но днес особено много не ми се седеше вътре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар