16 юли 2008 г.

уууу, аман от хиени

Та, вчера вече положението с телефоните стана непоносимо - тоест, не само моя а и на Тад спря да се зарежда (след като ни смениха батериите преди 2 месеца) и се принудихме да търсим пак магазин на нашия оператор. Подготвяхме се за дълъг и напрегнат разговор с разочароващ резултат, както ни се беше случило неколкократно преди. Например, 
- Здравейте. Имаме проблем с телефоните си. Заряда не държи повече от 2 минути при разговор. Това е непоносимо... какво можем да направим?
- Ами, вие при този договор на който сте, другия месец ще имате право на отстъпка за един апарат. 
- Не можете ли просто да ни дадете най-простите и евтини варианти за СЕГА?
- Нали ви казвам, отстъпката ви влиза в сила от другия месец.
>след месец<

-Здравейте.. и пр. обясняваме ситуацията. 
- Ааааа, ама вие не знете ли? На тези телефони батеерите им не са вече годни. Не си ли проверявате на *(не знам какво си) за новости? Те още от месеци ги сменят.
При което ни смениха батериите, и 1 месец нещата бяха наред. После спряха въобще да се зареждат. Както и да е, вчера се появихме на едно гише в Мольо (питайте Ванжо за това ако не е ясно) и започнахме пак с обясненията. Човека малко бавно действаше отначало, и аз тъй кат очаквах да продължи все така много се изнервих, та си тръгнах. 
Като се върнах - чудо! Бяха взели, че ни обслужили както трябва. Оказа се, че с този договор по всяко време можем да си купим - обща цена от $10 - два нови апарата, съвсем прости, с камерка и др стандартни функции. Освен това, (понеже ние се опасявахме че ако си продължим договора после ще ни цакат като се местим) поради многото войници които Америка праща насам и натам, и вероятно посредством съд, мобилните оператори са задължени да те освободят от договора ти ако напускаш страната и можеш да го докажеш. 
Невероятно! Но! Какво е заключението: че ние трябваше да дойдем в друг щат за да ни обслужат без да ни лъжат най-безочливо. Те т'ва е!