5 юни 2010 г.

Лежерни приключения в Мериленд

През изминалата седмица живях с Тина и Джонатан в Бел Ер, щат Мериленд. След като подредихме багажите ми в един гараж, където Джонатан складира работни материали се отдадохме на гледане на анимации.
Когато съм при тях спя на дивана на първия етаж. Оттам през голяма стъклена врата се вижда двора, който не е ограден. Често има зайци, а в момента беше пълно със зрели черници. Един ден видяхме сърна, която излезе от гората и се захвана да ги пасе. В последствие я виждахме всеки ден и установихме че има малки наблизо в гората.
В понеделнк, който беше празник в памет на загиналите през войните, отидохме да пмогнем на родителите на Тина да отворят басеина си. През студените месеци басеина се покрива с една голяма мушама, която се задържа на място по интересен начин. Има куки, а в цимента около басеина са поставени едни винтове за които да се захванат. Когато басеина не е покрит, винтовете се затягат в земята, така че няма опасност да ги настъпиш. Стори ми се много хитро.
През останалите дни от седмицата аз ходих с Джонатан на работа. Той работи с плочки и различни каменни материали. Успешно лепих плочки и дори рязах с воден трион. Срещнахме много спънки в работата си обаче (например бяха ни доставили грешни размери камък, които не паснаха на пода на една баня, и други подобни абсурди), и за това приключвахме работния ден рано за да отидем да се изтегнем на припек в някоя рекичка.
Сега вече съм в ПА и очаквам пристигането на Тад утре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар