11 юни 2011 г.

юни в речна долина

Отново взех да се движа из пространството - с други думи, преместих се в ПА за остатъка от месеца. Тад още не е пристигнал и ми е малко скучно. Днес се пуснах малко да потичам; всъщност е невероятно как се е променило всичко, зеленината нявсякъде е толкова избуяла, че изглежда съвсем дива. Снощи имаше страхотна гръмотевична буря, светкавици и трещене едновременно, и то за доста дълго време. Никога не ми се е сучвало да съм на закрито, а да се чувствам все пак дотолкова част от бурята. Затова днес цялата долина е пълна с бързо оттичаща се, кална вода.

Както си тичах по едно шосе до рекичка, какво да ми се изпречи на пътя, ако не змия? Тя бързо се хвърли във водата и изчезна, но все пак ми напомни за една друга случка. Другата седмица ще летуваме на острова, дано няма много такива срещи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар